Dela nyhet
Arbetsschema p13 Söndagen 22/9
19 sep 2019 0 kommentarer
Hej alla P13 föräldrar, här kommer arbetsschema till Tord Cupen Söndag 22/09 2019 Kl 11.30-Ca15.30
Samling Ca 11.15 på Rosenlunds IP
Ni föräldrar hjälper först era barn att byta om och sen tar lagledarna över barnen.
P13 föräldrar tar över stationer från P11 föräldrar Ca kl. 12.00-12.15 Sekretariat och Matchvärd startar sina pass kl. 11.30
Det kommer finnas 4st 5-manna plan och flera domare kommer turas om att döma matcherna under hela dagen. Alla matcher startas samtidigt..
Mesud och eventuellt någon mer kommer vara speaker under hela dagen, välkomna alla till Tord cupen, sköta musik vid paus samt ge signal vid start/slut av matcherna.
Alla lag kommer spela 4st matcher/20min.
Vid frågor ang. arbetsstationer eller liknande så ska ni vända er till Adis, hittar ni ej honom så ring på 0762899320.
Lagledare IK Tord Lag1/Emsud Koljic
Pga. återbud från IFK Värnamo P13 Lag3 så måste vi troligtvis gå in med 1 till IK TORD Lag2, för att täcka deras matcher så om någon kan tänka sig vara ledare hör gärna av er till oss. I så fall kommer en uppdaterad lagindelning samt spelschema att komma ut innan Sön så håll utkik.
En förälder per barn ska ställa upp och hjälpa till under dagen, vi kommer skriva barnets namn och ni väljer själva viken av er förälder som ska närvara.
Vid förhinder meddela oss ledare, vill ni byta station så får ni lösa det själva med andra föräldrar.
Alla bör känna de olika stationer då det kan bli förändringar och förflyttningar av personal.
Matchvärd 11.30-15.30 1 pers.
(Adis).
Matchvärd tar på sig matchvärdjackan eller IK Tord fleece som finns uppe på Rosenlund.
Tar emot och välkomnar lag ute vid grinden/ingången till RIP och hänvisar vidare till ingången där sekretariatet är.
När alla lag har kommit vid Ca kl 12.15 så lämnar matchvärden ingången och hjälper till med att svarar på ev. frågor från de olika lag, publik eller liknande.
Om det behövs extra hjälp vid någon station så hjälper matchvärden till där det är nödvändigt.
Skulle domare saknas på någon av planen så ska matchvärden hoppa in och hjälpa till att döma. Läs gärna genom spelregler.
Ta en sväng förbi Mesud vid kl 12.15 för att kolla att dommarschema är OK.
Sekretariat 11.30-12.15 därefter städ 12.15-15.30 1 pers.
(Dan Hämäläinen)
Förläggs i stora korridoren vid kansli.
Hälsa alla välkomna till Tordcupen. samt lämna ut kuvert till respektive lag.
Alla kuvert kommer vara klar och innehålla följande: Välkomstbrev med cup info, spelschema samt 10st medaljer.
När lagen anländer så frågar ni hur många barn det är som deltar i laget, är det mer än 10st så ger ni de extra medaljer de behöver.
Glöm ej att bocka av lagen och lämna över listan/informationen till Mesud om någon av lag ej dyker upp då spelschema måste korrigeras.
Vid Ca 11.15 så ska ni packa ihop stationen och sköta städning resten av dagen.
Arbetsuppgifterna är följande: Städning och soptömning på och runt planen samt invändiga lokaler (toaletter, omklädningsrum och korridoren)
Alla sopor ska slängas i de gröna sopkärl som finns utanför klubbhuset.
All nödvändig städ material som t.ex. engångshandskar, soppåsar, tvål, toalettpapper osv. kommer finnas i cafeterians köksutrymme.
Kiosk i cafeterian kl 12.00-15.30 3pers.
(Thim Wendhal, Wilton Skarby, Noel Dahl)
Förbereda och sälja fika, sköta (Kok korv/Fläsk), brygga kaffe hjälpa till att fylla varor på osv.
Swish och kontant betalning för kunder.
Städning av cafeterians lokaler. (Torka bord, serveringsdisken, sopa,bära ut soppor)
Grill 12.00-15.30 4pers.
(Ivar Olofsgård, Lucas Reingård, Lucas Poles, Harout Awedik)
Förläggs på platån ovanför konstgräset i partytält.
Grilla och sälja hamburgare (Grillkorv/Kyckling) dricka, kaffe, kakor, frukt mm.
Vid behov fylla på varor från cafeterian.
Swish och kontantbetalning.
Se till att det ser fint runtomkring stationen.
(Hålla god hygien och använda gärna engångshandskar när ni hanterar mat)
I slutet hjälper alla till med städningen!
GLÖM EJ ATT HA ROLIGT OCH NJUT AV DAGEN, TACK FÖR ATT NI STÄLLER UPP OCH HJÄLPER TILL!
Med vänlig hälsning Ledare i P11&P12
Kommentarer